19.4.2011

Kevättuulta.

Mun toinen sisko on opettaja. Siltä kuulemma oppilaat kyselee joskus, että onko se "sen mallin" sisko tai jotain, koska näyttää ihan "siltä". Huih! Ohan meissä samaa näköä jopa mun mielestä, ilmeitä ja eleitä ja semmosta. Mutta "se malli", hihiii. Jännää ja omituista.

R otti Murun mukaansa kun lähti perjantaina Espooseen ja minä tulin junalla eilen perästä. Ehti tulla jo Murua ikävä! (:D no kyllä sitä toistakin vähän :D:D:D Tai no kolmatta. Muru on Muru1, Satu on jo aikoja sitten saanut nimen Muru2, niin Roope on vasta Muru3, sori.)

Kävin Murun kanssa kummastelemassa taas lähialueen kartanoita ja kevään merkkejä; hiirenkorvia, ruohonkorsia ja kukkiakin! Mulla on tänään sellainen kirkkaankeltainen sitruunaperhos-olo. Ja ulkona tuulee niin kovaa, että välillä ei meinaa pysyä pystyssä :D Siitä tulikin mieleeni, että oon nähnyt painajaisia, joissa mun maha on ihan kuopalla, lonkkaluut törröttää ja luut poksahtelee rikki pienimmästäkin kolhusta, HYI!!!

Harkitsen sijoittavani omaan mielenterveyteeni reilut 200 euroa hankkimalla pöytätiskikoneen.

Kohta hyppään lähijunaan ja meen syömään Helsinkiin vuohenjuustorisottoa hyvässä seurassa.

Ps. JÄRKYTTÄVÄ VAALITULOS! Oksettavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.