22.4.2011

Näytöskuvia ja blaablaata

Eilen mallitoimistolla oli videonkatseluilta, jossa analysoitiin kevään näytöksiä. Minä en päässyt paikalle, mutta mulla oli siellä Satu vakoojanani. Ne oli siellä kuulemma eritelleet ja pohtineet porukalla, että miksi Sini on niin hyvä lavalla! Whii! Ainakin semmosia juttuja nousi esille, että en ikinä valita vaatteistani, vaan yritän esitellä ne aina parhaalla mahdollisella tavalla, osaan sopeutua erilaisiin tyyleihin ja ihan vaan se, että rakastan niin hirveesti olla siinä lavalla, että se näkyy (: Ihan hurjan kivaa kuulla, että ihmiset on puhuneet minusta selän takana hyvää!!!!!

Tässä on pari kuvaa Muodin Yöstä. Kuvaajana "Wolf Törre". Joo'o... ^^ Muodin Yössä oli muuten tosi ihana kampaaja laittamassa mun hiuksia. Se kysyi minulta, että onko mulla toiveita kampauksen suhteen. Semmonen on aika harvinaista. Toivoin että ainakin osa hiuksista olisi auki, ja toiveeni toteutettiin. Muutenkin mua kohdeltiin tosi hyvin, kyseltiin että eihän satu, kun pinnejä tungettiin tukkaan, ja kaikkea tuommoista. Kiva että välillä noinkin. Seuraavana päivänä Lahdessa hiukset kiinnitettiin kuminauhoilla (mikä ei todellakaan ole hiusystävällinen tapa), eikä minulta kyselty yhtään mitään, eivätkä otteet olleet mistään hellimmästä päästä. Silleen se yleensä menee kiireessä, eikä voi olettaa saavansa samanlaista kohtelua kuin maksavana asiakkaana. Siinä istut vaan hiljaa kun tukkaa raastetaan ja revitään, hyi /: Mutta tosiaan, valivalit pois! Se kuuluu tähän työhön.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.