24.1.2012

Olemista.

Unohdin kertoa! Satun ystävä pyysi sitä yhdelle musiikkivideolle malliksi lauantaiksi, mutta Satu ei päässyt, koska sillä oli toiset kuvaukset. Satu suositteli minua, niin minä olin sitten siellä keikkumassa. Tuotantotiimi oli myös minulle tuttu. Mulle kerrottiin mun toimenkuva vähän erilaisena kuin se sitten oli. Luulin joutuvani vaan hengaamaan vähän niin kun taustalla, mutta sen sijaan jouduin ihan näyttelemään, arghhhh! (: Olin suoraan sanottuna vähän vaivautunut, kun mulla oli sinä päivänä ihan muut jutut mielessä ja siksi olin vähän poissaoleva. Mutta hyvä jos kelpasi.

Sunnuntaina olin auttamassa Roopen toimiston muutossa. Tavaroiden kantamisen lisäksi mm. rullasin tuolin kanssa täysillä pitkin käytäviä ja hihitin hysteerisesti. Yksi herra oli muuttoapulaisena puku päällä, koska sillä ei ollut Jyväskylässä muita vaatteita mukanaan. Hihi. Harmi kun ei ollut kamera mukana.

Tänään en ole tehnyt oikein mitään hyödyllistä, ollut vaan - juonut vihreää teetä, lukenut ja soittanut. Taustamusiikkina on soinut mm. Kill Bill soundtrackit. Muru pääsi käsiksi mun kookosöljyyn ja söi kaiken. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :D Taitaa tulla pienen maha kipeäksi.

Nyt yritän manata itseni pesemään pyykkiä ja kirjoittamaan vaikka edes yhden lauseen lisää yhteen tuskalliseen esseeseen. Illalla on aikido, kuten eilen ja toissapäivänäkin. Lihasjumi ja taisteluruhjeet, jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.