15.2.2012

Kuvallinen.

Joku viikko sitten laitoin yöksi vaahtomuovipaplarit, kiinnitin kikkarat aamulla kiinni sykeröiksi ja avasin ne iltaa varten. Supertukkaystävällistä (: Tällaista tuli:



Eilen kotona tehty kasviscurry maitorahka-hunajakastikkeen, salaatin ja naanleivän kanssa. Pizzan jälkeen mun lemppariruoka <3 Myös tosi helppo tehdä! Pannulle kasvikset, kermaa ja punaista currytahnaa, tadaa!


Oon aina jotenkin hurjan ylpeä mun aikidomustelmista :D Kuva polvestani eilen.


Tein tällaisen listan. Yritän tehdä joka päivä ainakin kolmea asiaa siitä. Eilen esimerkiksi soitin pianoa ja lauloin, opiskelin ja näin ystäviä. Tänään oon opiskellut, lukenut, soittanut pianoa ja tehnyt kotitöitä. Huomenna on ainakin töitä ja liikuntaa.


Tältä meidän kämpän ikkunat näytti, kun kovalla pakkasella oli kaksi koneellista pyykkiä kuivumassa.

 
Tänään olin yliopistolla labrassa. Tehtiin toksisuustestejä mittaamalla yhden mömmön vaikutusta yhden bakteeriörvelön bioluminesenssiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.