10.5.2012

Ökymenoa.

Vähän hetken mielijohteesta annoin kutrini kampaajakaverini käsittelyyn. Toivoin Lindsay Lohan -tukkaa, eli voimakkaasti kerrostettua. Nyt mulla on kesätukka! Päässä on ehkä 1/3 vähemmän hiusmassaa kuin aiemmin. Vähän on alaston olo, mutta kyllä tää kivalta tuntuu ja näyttää. Siitä on monta vuotta kun mulla on ollut viimeksi 'uusi tukka', joten oon ihan innoissani! Edes äiti ei kyllä huomannut muutosta...


Haettiin eilen Roopelle ökyauto. En osaa suhtautua siihen. Musta tuntuu että hippi sisälläni on tukehtumaisillaan kun sen kyydissä olen :D Mutta on se kyllä komee! Chrysler 300c. Illalla mentiin Kaupunginteatterille kuuntelemaan sinfoniaorkesteria ja sen jälkeen Pöllövaariin kolmen ruokalajin illalliselle. Varsinaista opiskelijaelämää! Apua, en osaa suhtautua tähän menoon. Täytyis mennä Vakkariin kaljalle vastapainoksi tai jotain.

Mun täytyis lukea huomiseen tenttiin, mutta oon vaan opiskellut hindiä. Kohta lähdenkin pullantuoksuun loppupäiväksi. Heipsunkeipsun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.