13.6.2012

Sukkia.

Ökyautossa on tilaa oikoa koipiaan.



Kamerakotelo.

Tsukutsuku.

Mua oltiin suositeltu yhelle pr-firmalle, ja ne kysy että voiko ne ehdottaa mua yhdelle niiden asiakkaalle vip-emännäksi ralleihin :D Mietin, että pitäähän vähän kaikkea kokeilla, mutta sitten muistin, että oonhan mä jo ties missä tönöttänyt pr-tyttönä, eikä se oo yhtään mun juttu. Ralleistakaan en välitä yhtään, päivät olis 12 tuntisia ja kahvilassakin varmasti kaivataan työvoimaa siihen aikaan. Kivaa kun tämä maailma heittelee kaiken maailman hassuja ehdotuksia, mutta onneksi kaikkeen ei tarvitse tarttua (:

2 kommenttia:

  1. Muista Sini, et pr ja promohommat on kaks eri asiaa. Mä oon ihan hullu natsi tässä asiassa :D

    VastaaPoista
  2. "SUNNYONE PROMOTION

    on elämyksellinen promootiotoimisto. PR-henkilöiden erilaiset koulutus- ja työtaustat takaavat, että Sunnyone Promotion löytää oikean henkilön jokaiselle asiakkaalleen." äääää, mina en naista mitaan ymmarra! sekakäyttäjä.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.