3.5.2011

Otsikko.

Pohdin tänään, että kuinkakohan hyvin onnistuis hotellihuoneen siivoaminen silmät sidottuna. Oon aika vakuuttunut siitä, että ne huoneet on jo niin tuttuja, ettei sen pitäisi olla edes kovin hankalaa ^^. Mun työkaverit piti mua vähän kahelina. Täytyy ehkä testata joku päivä.

Sänky on tässä uudessa kodissa taas Murulta kielletty paikka, eikä se oo sinne edes yrittänyt mennäkään. Välillä mun tekee mieli nukkua se kainalossani, niin otan päikkärit lattialla. Tänään joku herätti mut lattiapäiväuniltani pimpottamalla ovikelloa. En viitsinyt mennä avaamaan. Harvoin avaan oven, jos en ole ketään kotiini kutsunut. En minä tv-lupatarkastajaa pelkää, mulla ei ihan oikeesti ole sitä televisiota (: Äiti on opettanut, että kotonaan saa olla just silleen niin kun haluaa, eikä ovea tarvi avata jos ei huvita. Äiti lähti muuten eilen Kolumbiaan. Se on hurja nainen.

Mua pyydettiin leffaan tuhlaamaan vanhaksi meneviä lippuja. Katottiin Limitless, tykkäsin! Pienessä osassa oli samanlainen teepurkki, joka multa löytyy omasta kaapistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.