14.11.2011

Tuplaonnea.

Lähdin Roopen työmatkalle viikonlopuksi hengaamaan. Tykkään nukkua hotelleissa (ja ah, se aamupala <3), sain luettua hyvin tenttiin ja kävin moikkaamassa tätiäni. Liotin itseäni myös pariin kertaan porealtaassa. Oikein mukavaa olemista! Tulin juuri Jyväskylään junalla. Mulla oli sellainen työskentelyhytti, niin sain sielläkin hyvin opiskeltua. Kohta olen lähdössä töihin.

Käytän usein sukkiani sekaisin silleen, että eri jaloissa on eriväriset sukat. Musta se on vaan kivempaa niin. Se on alkanut tarttua lähimmäisiini :D



On se jännä, miten erilainen maailma on känkkäränkän silmin. Huonolla tuulella peilistä katsoo rumempi olio, ruoka maistuu huonommalta, kengät hiertää enemmän, laukku tuntuu painavammalta, ihmiset on yhtäkkiä muuttuneet kauheen tyhmiksi ja ärsyttäviksi, eikä mikään suju suunnitelmien mukaan. Ei pitäisi antaa huonon tuulen huijata itseään, koska ei minun maailmani ainakaan ole oikeesti tuollainen (vaikka kyllä siinä mun kasvispizzassa ihan oikeesti oli salamia). Välillä olen känkkäränkkä, mutta nyt on sellainen fiilis, että tästä päivästä tulee hyvä. (: Matkalla juna-asemalta kotiin bongasin kaksi (2) neliapilaa vierekkäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.