16.3.2012

Aikuinen.

Oon hirveä lintsari. Jos luennoilla ei ole läsnäolovelvollisuutta, minun on hirveen vaikea raahata itseäni sinne, ellei luennot ala heti kahdeksalta :D Sillon pääsen yliopistolle Roopen kyydillä. Mun vaan pitäisi aina koulupäivinä lähteä Roopen kanssa samaan aikaan, kun kuitenkin nousen nykyään ylös aina ennen kahdeksaa. Pläääääh. No nyt oon kirjastolla opiskelemassa. (Eli luen sähköposteja, facebookkaan, päivitän blogia...) Maanantaina on tentti, josta olisi tärkeää päästä läpi, joten tsemppienergiaa otetaan vastaan!

Olo on ollut hyvä ja kaikkea jännää tapahtuu. Minulla sattui olemaan käsirahan verran säästötilillä rahaa lojumassa, niin osallistuin yhden kämpän ostamiseen sijoitusmielessä. Iiiiiiik, hurjan aikuinen olo on nyt. Saan sitten jatkossa kirjata veroilmoitukseen pääomatulot, jotenkin mieletön ajatus.

Oon edelleen ihan keväthuuruissa. Puroja! Lätäköitä! Aurinko! Lokkeja!

Mulla on napakriisi. Otin kahdeksan vuotta sitten napalävistyksen ja oon ollut nyt ilman sitä korua noin kuukauden. Napa näyttää ihan oudolta verrattuna siihen 18-vuotiaan, hädin tuskin 50 kiloisen tytön napaan, jollainen minulla sillon oli. Täytyy totutella. Äiti käski laittamaan sen päälle laastarin, jos ei miellytä. Täytyy harkita.

Oon tutustunut yliopistolla yhteen tyttöön. Muutama päivä sitten kysyin siltä, että mikä sillä oli, kun se sanoi joskus aiemmin pitäneensä välivuoden sairastamisen vuoksi. "Mulla oli syöpä." Oho. Kuinka erilaisia voivatkaan ihmisten murheet olla? Mulla on napakriisi. Hävettää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.