27.2.2012

Keväinen.

Linnunlaulua, lämmin aurinko iholla, vettä tihkuttavat jääpuikot räystäillä. Talvi on taittumassa kevääksi, jeeeee! Ihan kohta saa taas unohtaa kengät kotiin ja poimia teiden varsilta neliapiloita.

Oon ollut hirveän ahkera. Oon jo monena viikkona ollut kolme päivää labrassa ja muiden koulujuttujen parissa, sekä kolme päivää viikosta töissä kahvilassa. Sitä on jaksanut kummallisen hyvin, koska ne rasittaa ihan eri tavalla. Pikkaisen väsymyksen merkkejä kuitenkin on ollut ilmassa, koska ekoja kertoja on oikeasti meinannut asiakkaisiin mennä hermo. Aina on niitä etuilijoita, tärkeilijöitä, tytöttelijöitä, kiukuttelijoita ja muita törkimyksiä, mutta yleensä en ota sitä kauheen henkilökohtaisesti. Onneksi en, koska ei tota työtä muuten pystyisi tekemään. Suurin osa on kyllä oikein ihania asiakkaita!

 Ostin kirpparilta tänään neljä tämmöstä matkalla yliopistolta kotiin. Mikäs sen hempeämpää kuin siemailla teensä kukkasista ^^?


Tämä aiheutti ongelmia kotiin kävelyssä, koska jalat meinasi alkaa tanssahtelemaan. Jotkut biisit vaan menee suoraan korvista varpaisiin asti. Bailasin sitten keskenäni heti hissin ovien sulkeuduttua.

Mulla on yks semmonen haave, jota en ole pelkuruuttani uskaltanut yrittää toteuttaa, koska se olisi mun itsetunnolle niin kova kolaus, jos se ei onnistuisikaan. Päätin että yritän 5.5.2012, iik! Ei kai siitä möröstä pääse eroon kuin vaan laittamalla karusti valot päälle ja katsomalla miten asiat oikeesti ovat.

Heräsin joku yö sellaisen tunteen kanssa, että mulla menee tosi hyvin ja asiat on ihanasti. Kivaa olla Sini (:

1 kommentti:

  1. Hei sini punainen! Olit käynyt kommentoimassa blogiini hunger of a thin body (vissiin viime vuoden puolella)ja olit kiinnostunut intian matkastani, olen nyt palannut blogimaailmaan ja kerron mielelläni jos kaipailet jotain vinkkejä tai kokemuksia :)!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.