5.2.2012

Punainen.

"Moi, mä oon Sini"
"Joo, me ollaankin tavattu jo aiemmin"
"Ahaa, missähän se on tapahtunu, kun en nyt muista?"
"Tais olla Punasessa Lyhdyssä"
 :D:D:D:D:D Totta se puhui.

(Unohdetaan tuo Punainen Lyhty nyt, jookos? :D) Mulla on ihan tosi surkea kasvomuisti. Sen kanssa joutuu välillä tosi noloihin tilanteisiin, mutta kun ei vaan voi mitään. Viime viikolla kahvilassa esim. tervehdin samaa asiakasta hetken päästä uutena asiakkaana, vaikka just äsken olin hyvän tovin sen kanssa keskustellut. Se pahastui siitä. Ei ole kauheen harvinainen tapahtuma, että joku tulee kaupungilla vastaan "Moi Sini! Mitä kuuluu?!??" eikä mun päässä soi mitkään kellot, että mistäköhän mahdollisesti saattaisin tuntea tuon ihmisolennon. /: Mulla oli mm. kauhee paine työhaastattelussa painaa mun uuden pomon naama muistiin, että edes sen muistaisin. Ihmisiltä puuttuu kasvot.

Olin eilen tyttöjen kanssa ulkona. Alkuillan vietin Lauralla. Soittelin Lauran pianoa ja sovittelin sen iltapukuja, joita oli aika vaikuttava kokoelma. Sain luvan lainata niitä tarvittaessa, iiih!


Viime yönä mun unessa oli siili, joka kuoli. Heräsin omaan itkuuni.

2 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.