9.2.2012

Kirkkaanpunainen.

Päivän mietintä: samaan ihmiseen ei voi astua kahdesti, vähän niin kuin ei puroonkaan. Kuulin eilen tämän biisin ja rakastuin siihen. Oon nyt kuunnellut sen monta kymmentä kertaa ihan fiiliksissä. Selvisi, että oon kuullut sen pari vuotta aiemminkin, mutta silloinen kommenttini oli aika vaisusti "nätti on (:". Ei ollut sama puro.

Haluaisin sellaiset kirkkaanpunaiset farkut. Kävin siis kirpparin sijasta 'oikeassa' kaupassa ja löysinkin kivat. Olin vaan niin hämmentynyt siitä miten housut voi maksaa 35 euroa, että jätin ne kauppaan. Sillä rahalla saa kirpparilta säkillisen vaatteita! Oon tällä viikolla tehnyt ihania kirpparilöytöjä: takin (4,5e), laukun (3e), koruja (1,5e, 1e ja 1e) ja sisustusromun (4,8e).

Mulla on ihan hurjan kiva työpaikka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.