21.7.2011

Siivoojatädista kahvilatädiksi.

Tapasin tänään yhden kaverin poikaystävän ekaa kertaa. "Moikka, mä oon Sini", "Moikka, mä oon nähny sut alusvaatteissa". :D:D:D::D:D:D:D:DDDD Öööö, jooh. Niihän se oli, niinku on ehkä puolet tästä kaupungista, kun tuolla näytöslavoilla alusvaattesillaan kekkaloin. Ohan sekin jonkunlainen saavutus...? Voi että menin kyllä sanattomaksi :D

Heräsin tähän päivään, kun yksi toinen kaveri soitti mulle ja kysyi kiinostaisko mua kahvilassa työskentely. Sen joku tuttava etsi kahvilaansa työntekijää. Sanoin, että kylläkylläkyllä ja - bling! - oon jo käynyt työhaastattelussakin ja musta tykättiin ja sain sen paikan! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Oon ihan hurjan iloinen ja innoissani! Se kahvila on vieläpä yks mun lemppareista (: Oon meinannut hajoilla tohon siivoushommaan, ja näin asioilla on vaan tapana järjestyä. Sini <3 Universumi. Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.