27.7.2011

Wrrrrummm.

Tästä parvekkeesta on kyllä tullut ihan lempparipaikka. Tässä voi vaan istua ja katsella pilvien lipumista ohi teemuki kätösissään. Ystäväni hankki minulle ansiokkaasti parveketta koristamaan tuommosen ison kukkapuskan. Aina alkaa hymyilyttämään kun sitä vilkaiseekin (:

Oon viikon sisällä saanut tietää kolmesta suunnitteilla olevasta avioerosta lähipiirissäni. Voi ei! No sentäs ensi lauantaina on yksi vastatoimi, sillä hääjuhliin oon menossa. Oon lupautunut laulamaan kirkossa. Kivaakivaakivaa, pääsen lallattamaan!

Parin viikon päästä alkaa syksyn muotinäytökset. Syyskuussa olisi joka viikonloppu näytöksiä, mutta jätän Tampereen muotipäivät suosiolla väliin, sillä minun on myös ehdittävä opiskella ja käytävä töissä. Oon nyt ihan mustelmien peitossa, täytyy vähän alkaa olla varovaisempi ^^. Mustelmia on vaikea piilottaa, ja meikin kanssa täytyy olla varovainen, ettei tule sotkeneeksi näytösvaatteita, kun niitä kiireessä sisääntulojen välissä päällensä vetelee. Sukkahousujen alle voi vähän meikkiä laittaa. Rusketusrajojen kanssa mulla ei sentään ole ongelmia, koska minä vaan en rusketu. Ihmiset ei oikein usko sitä, etten muka ollenkaan ruskettuisi, mutta minä vaan en. En hitustakaan. Vaikka palaisin, niin muutun sen jälkeen takaisin vitivalkoiseksi. En oo kyllä moniin vuosiin palanutkaan, koska suojaan ihoni aina tarkasti auringolta. Hiuksiani myös varjelen uv-säteilyltä, koska se haalistaa hiusten väriä, ja mun mielestä punainen on parempi hiustenväri kuin keltainen (:

Jyväskylän valtaa taas ralliääliöiden joukkio. Minä matkaan huomenna Tampereelle niitä karkuun, hähä! Tampereelta häihin, häistä Helsinkiin. Viikon päästä olen jälleen tässä parvekkeella ihmettelemässä elämää teemukin kanssa (jos maailma sen suo).

Päivän biisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.