7.6.2011

Mönkerö.

Eilen oli ihanat kuvaukset. Päähäni sain kivan tukkaturbaanin ja viihdyin nudemeikissä. Sain väännellä itseäni kummiin asentoihin studion lattialla, vaikka lopullisiin kuviin taitaa päätyä kuitenkin joku ei niin jooga-asento. Yhessä asennossa mua piti kannatella, ja juuri ennen kameran laukaisua avustaja irrotti otteensa minusta. "Mä sitten mätkähdän tästä lattialle aika kovaa", sanoin. "Ei se mitään, mä väistän kyllä!" avustaja vastasi. Kiitti :D Toinen lentävä lausahdus oli "jos se ei satu, ei se voi näyttääkään hyvältä". Mun lihakset on nyt jumissa. Hihii, hauskaa oli (: Pikkaisen olin ylipirteänä ja lauleskelin itsekseni vähän väliä omenamadoista, toukista ja vähän hylkeistäkin. Sitä se lattialla mönkiminen aiheuttaa.




Tässä luova ratkaisu valohärvelin painoksi ^^.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.