23.6.2011

Kesän kummajaisia.

Vietin siis viime viikonloppuni tällaisissa merkeissä Jennin kanssa.





Jenni harrastaa cosplayta ja pyysi mua pari vuotta sitten Desuconiin. Minä lähdin sinne ihmettelemään ja näkemään muitakin tuon parissa pyöriviä tuttuja. Ihana friikkilä, siellä on niin kotoisa olo! Tänä vuonna oli siis jo kolmas kerta minulla tuommoisessa tapahtumassa ja enköhän minä sinne ensi vuonnakin lähde, koska tuosta on muodostunut jo niin kiva perinne. Tässä on Jenni ja Jennin asu.



Sunnuntaiaamuna mun veli vei mut aivan ihanaan kahvilaan aamuteelle <3<3<3<3<3. Kahvila Kariranta Lahden satamassa. KATTOKAA NYT MILTÄ SE NÄYTTÄÄ!



Alkuviikko meni jotenkin pysähtyneessä olotilassa. Aivot tuntu semmoselta lilluvalta möhnältä peltipurkissa. Eilen illalla olin hyvällä jazz-keikalla popparissa. Huomenna lähden juhlimaan keskikesää mökille. Kävin tänään hankkimassa myrkyttömiä hyttysenkarkottimia - ötökkäsuitsukkeita ja ihomöhnää. Kirjottelen sitten taas kun olen koneen ääressä oikeassa mielentilassa (: Muimui!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.