29.1.2012

Tyhjä.

Perjantaina tein kahvilassa ekaa kertaa sulkemisvuoron. Oli se paikka ainakin pystyssä pysynyt seuraavaan päivään kun siitä ohi kävelin, eli enköhän selvinnyt ihan hyvin ^^. Töiden jälkeen lähdin kavereitteni järjestämälle klubille. Kammotti tuo kylmä ulkoilma niin paljon, että puin korkkareiden kaveriksi toppahousut :D Enpä ainakaan sit palellu. Hienot bileet oli ja tuli tanssittua. Jossain vaiheessa paikan joka ikinen ihmisolento oli yhdessä isossa läjässä tanssilattialla ja pöydät kökötti vaan tuolit seuranaan, kuinka hienoa!

Lauantaina junailin itseni Tampereelle kaverin synttärijuhliin ja tänään tulin kotiin ja kävin aikidossa. Muru oli porukoilla hoidossa, ja kun sain hauvelin toimituksena kotiovelle, mukana tuli lettuja ja mansikkasosetta, iiiiiiih. Hyvä palvelu.

Ai niin, tuli mieleen: Viimeksi kerroin siitä, että Muru oli syönyt mun kookosöljyt. Noh, se sitten alko oksentelemaan. Se mm. käveli mun luo kun olin siivoamassa toista oksennusta, ja oksensi suoraan mun syliin :D Voi raukka, onneksi se siitä tokeni aika nopeasti.

Pään sisällä suuria ajatuksia ja jotkut niistä ihmetyttää minua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.