29.4.2011

Kevät, koti, kookos.

Yksin kotona kynttilöiden kanssa. Murunkin luovutin vanhempieni hoivaan vappuviiletyksen tieltä. En vielä tiedä mitä päädyn huomenna tekemään, mutta luultavasti jotain hilpeää hyvässä seurassa. Vappumenoa olisi kovasti ollut muuallakin, mutta mulla on ihan ikävä näitä Jyväskylän kuvioita (: Ostin Alkosta vappupullon ja joku tyly kassatäti kysy henkkareita. Mulle ei myydä ees lottokuponkia ilman, että mun ikä tarkistetaan. Lähikaupassa ei sentäs enää kysytä papereita :D Muuten ei nuorelta näyttämisessä ole mitään vikaa, mutta se on vaan hitsinvitsin epäkätevää, kun vielä 25-vuotiaanakin täytyy olla kaikki lippulaput mukana.

Ihana kevät tuntuu paljaiden jalkojen alla vihreänä ruohona, sormenpäissä puhkeavina puiden lehtinä, iholla auringon lämpönä. Tämä on vuoden toivekkainta aikaa, jolloin ei voi olla hymyilemättä typerästi itsekseen kävellessään kadulla, kun kesä hiipii koko ajan lähemmäksi ja sulkee kohta lämpimään syliinsä.

Oon lakannut käyttämästä tavallisia kosteusvoiteita. Niiden sijaan levitän iholleni kookosöljyä. Sillä voi myös poistaa meikit iholta ja silmistä! Vähän öljyä vanulapulle ja pyyhkäisy -> putipuhdasta! Tuolla konstilla lähtee myös vahvat näytösmeikit. Mulla on niin herkkä iho, että yritän pitää kemikaalialtistuksen mahdollisimman pienenä. Muutaman viikon oon ollut pelkällä kookosöljyllä kasvoillakin ja eron huomaa kyllä (: Tuoksukin on kiva. Kookosöljyä käytän myös hiusnaamiona silloin tällöin.

Joku tässä kodissa vaan tuntuu niin hyvältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.