17.4.2011

Oma maailma.

Mun elämä on mennyt nyt vähän silleen, että oon viettäny vapaapäiväni Espoossa. Työpäivinä mun energia ei vaan riitä kauheesti muuhun kuin kotiin piiloutumiseen. Eilenkin piti puoliväkisin raahautua sinne Milkalle, mutta onneksi menin. Siellä ei pitänyt olla kuin muutama ihminen, niin uskaltauduin sinne väsyneenäkin. Kun saavuin paikalle, ihmismäärä oli kuitenkin moninkertaistunut. Noooh, onneks ihmispelko meni ohi (:

Kuiteskin, tänään on ollut ihana vapaapäivä ihan omassa rauhassa. Vilma ja meidän vieraana oleva Emmi päätyivät ilmeisesti aikalailla pidennetyille jatkoille :D Yksin koko koti minulla <3. Oon käynyt läpi tavaroitani muuttoa varten, soittanut pianoa, juonut teetä, kuunnellut musaa, lukenut, poltellut suitsukkeita, ollut ilman meikkiä ja tukka mymmelinutturalla. Oon saanut viettää tällasia päivä ihan liian vähän viime aikoina /: Jospa se muuttuisi, kun ei kohta enää tarvi ravata siellä Espoossa.

Kohta meen syömään isän ja äitin ruokia, illemmalla hoidan kansalaisvelvollisuuteni ja käyn äänestämässä. Minun puolueeni on Vihreät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.