15.10.2011

Risteilyllä.

Torstain ja perjantain vietin jo legendaariseksi muodostuneella risteilyllä mallitoimiston väen kanssa. Vähän jopa pelotti lähteä :D Sen verran hurjaa on aiemmin ollut. Risteilyllä oli torstai-iltana muotinäytös. Mulla oli siinä sellainen selästä tosi avonainen mekko, joten mut määrättiin olemaan ilman rintsikoita muutaman tunnin ennen näytöstä, jottei selässä olisi mitään painaumia niistä. Niinhän sitten piti tehdä.



Kolme vuotta sitten olin tapahtumassa, jossa meillä oli muotinäytös ja siellä esiintyi myös mm. Sturm Und Drang. Ne tuli paikalle, kun me oltiin alusvaattesillaan siellä takatilassa. Joku juttu tässä nyt kyllä on, koska kun oltiin laivalla sovittamassa alusvaatteita näytöstä varten, joku niistä pojista pamahti taas paikalle :D Aika nopeasti kyllä hävis siitä sit, kun tais säikähtää. Ne oli tosiaan siellä laivalla esiintymässä.

Oltiin menossa ennen näytöstä syömään buffettiin. Yksi mallityttö riemuitsi suureen ääneen siitä, kun sillä ei ollut alusvaatesisääntuloa muotinäytöksessä: "Jes, mulla ei oo alusvaatteita!!! Voin syödä niin paljon kun haluun!!!" :D:D:D:D Pikkasen sai outoja katseita laivan henkilökunnalta ja muilta risteilijöiltä. Ja kerrankin se en ollut minä, joka kailottaa jotain tommosta!

Meidän piti olla pukutilassa puoli tuntia ennen näytöksen alkua. Menin sinne Essin kanssa, eikä siellä näkynyt yhtään ketään. Ehkä varttia ennen näytöstä sinne alkoi saapua porukkaa ja näytösvaatteita. Huomasin, että olin kuitenkin valikoinut mukaani ihan hajalliset sukkahousut, ja minun piti vielä lähteä hytistä hakemaan ehjät. Löysin Satun hytistä. Se oli vasta päässyt meikkauksesta lähtemään ja oli kasaamassa näytöstavaroita. Tuossa vaiheessa näytöksen alkuun oli aikaa viisi minuuttia. Meillä oli pikkaisen kiire! Kun kipitettiin hurjaa vauhtia käytävällä hissiä kohti, törmättiin yhden vaateliikkeen omistajaan, joka kiikutti siellä paniikissa näytösvaatteita. Se oli unohtanut ajan kulun, ja oli vähän myöhässä sekin :D Noh, ei siinä sit mitään, kuin että pukuhuoneeseen, ekat vaatteet äkkiä niskaan ja lavalle. Hyvin meni.

Näytöksen jälkeen korjailtiin vähän näytöskampauksia itseämme miellyttävimmiksi ja vaihdettiin vaatteet. Ilta sujui tanssien ja riehuen pitkin laivaa. Minulle ei oikein iloliemi maistunut ja alkoi kauheasti väsyttää jo kolmelta, niin menin suosiolla nukkumaan. Aina kun eräs hyttitoverini tuli käymään hytissä yön (ja aamun) aikana, se anto mulle pusun poskelle ja selitti, että se tekee musta rakettispaghetin ja kääri mun ympärille peittoa. Hihiii, pöljät <3. Melkeen kaikki muut jaksoi kukkua seitsemään-kahdeksaan asti aamulla. Mua harmitti ainoastaan se, että ne oli bailannu niitten Sturm Und Drangienkin kanssa, enkä minä ollut mukana XD. Seuraava päivä oli myös juhlimista. Meidän hyttiin mm. tunki yhdessä vaiheessa 15 ihmistä. Käytiin myös kuuliaina kuuntelemassa Leena Sarven pitämä luento, ja oi että se nainen kyllä osaa ottaa tilanteen haltuun!

Lähdin iltaan aika barbie-lookilla.



Maailman ihaninta kuulla, että selän takana ollaan puhuttu musta hyvää ^^.

Tuo risteilyllä ollut muotinäytös oli minun viimeiseni nyt ainakin hetkeen. Aivan ihana on tuo meidän porukka, tulee hirveä ikävä <3. Onneks niitä näkee joskus muutenkin.

2 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.