24.10.2011

SUPERPÄIVÄ!

Mun kamera on ollut hukassa, eikä sen vuoksi täällä ole nyt oikeen kuvia ollut. Löysin sen äsken, eli ehkäpä taas niitä välillä olisi (:

Sain eilen tehtyä yhden kirjotuskurssin valmiiksi. Ihana tunne kun on päihittänyt koulutehtävän! Tuli myös kiva olo kun huomasin, että kaikki ruokakaupan ostokseni olivat luomua (luomukarjalanpiirakoita, luomukauramaitoa, luomukananmunia ja luomuomenoita).

Tänään heräsin virkeänä, joskin vähän surumielisenä. Olin nähnyt unta, jossa olin löytänyt kadoksissa olleen ametistikoruni, joka on minulle tärkeä. Se on ollut hukassa reilun kuukauden, ja harmistuin kun se oli edelleen hukassa. Nousin ylös, keitin puuroa, kävin Murun kanssa ulkona ja jumppasin. Olin merkannut kalenteriini työvuoroni väärin, niin menin sinne tänään turhaan. Hups. En kauheasti harmistunut, sillä olinhan saanut päiväni hyvin jo käyntiin, eikä työpaikka ole kaukana kotoani. Ehdin sitten tekemään tänään vaikka mitä! Pinkaisin yllättävästä vapaapäivästä innostuneena kirpputorille tekemään kasan löytöjä. Oon yrittänyt tietoisesti lisätä väriä tummanpuhuvaan vaatevarastooni, ja löysinkin pari ihanaa ja värikästä paitaa (: Nahkaiset kengät löytyi myös. Kotona innostuin siivoomaan vaatekaappiani ja muutakin asuntoa. Valloitin myös pyykkituvan ja pesin monta koneellista pyykkiä. Puhtaan pyykin seasta löysin ihanan yllätyksen: ametistikoruni! JEEEEEEEEEEE, olen niin iloinen että se on taas kaulassani <3 Enneuneksin.



Minun piti vielä tehdä tänään yksi koulujuttu, mutta taidan laiskuuksissani jättää sen huomiseen aamuun. Kandiseminaarikurssilla on vuodossa ideapaperin esittely, eli kerrotaan ryhmälle, millainen seminaarityöstä tulee. Meidän tiedekunnassa on aika erikoinen systeemi, nimittäin seminaarityö ja kandityö ovat kaksi ihan erillistä tuotosta. Aiheen täytyy olla eri, niin kuin myös sitten joskus gradussa. Aika vammasta minun mielestäni, mutta sitä perustellaan sillä, että näin perehdymme useampaan ympäristötieteen osa-alueeseen perusteellisemmin. Väsään huomenna jonkun esityksen kasaan ennen kymmentä, nyt ei vaan ihan hirveästi kiinnosta koko touhu.

Löysin kameran muistikortilta mun turbaanikilahduksesta kuvia :D Tässä teille yksi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.